• (Android/iOS) Koala Crush krāpj vairāk visi

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpj vairāk visi ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Koala Crush 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Eh, tas ir ok Pārāk daudz sludinājumu, pēc KATRA līmeņa ir reklāma. Tas padara spēlēšanu ļoti, ĻOTI, ilgu.

    slikta grafika, kas nav stimulējoša ļoti garlaicīga spēle. PĀRĀK daudz reklāmu!

    Ļoti jauka un jautra spēle. Pārāk daudz reklāmu!

    Es uzrakstīju agrāk atsauksmi, bet tā pazuda. Es nekad nebiju redzējis, ka tas notiek. Man riebjas šī spēle. Es tiešām to daru. Nav pietiekami daudz spēļu, lai sacenstos līmeņos, ja vien jūs to nespēlējat simts reižu, un beidzot algoritms izdodas un nodrošina visas atbilstošās prasības. Un balvas ir minimālas un nav lielas. Es noteikti NEturēšu šo spēli. Vai es pieminēju, ka man tas nepatīk

    Spēle ir lieliska, ja tā nav avārija! Pēdējā laikā arvien biežāk...kas notiek?!

    Es spēlēju katru dienu un nevaru saņemt dienas pastiprinātājus pēc 2. Vienkārši atkārto pirmos 2

    Man patīk šī spēle, izņemot 1) nav instrukciju, tāpēc katra jauna lieta ir jāizdomā vienam pašam 2) "ledus" kubiņi ir smieklīgi. Tie turpina parādīties un pat noņem manas bultas un citus labos blokus

    Spēle ir ļoti jautra, taču katrā otrajā līmenī ir reklāmas, un, ja jūs neizturat līmeni, jūs saņemat citu reklāmu.

    Man patīk spēle, esmu sasniedzis pēdējo līmeni. ir jāpievieno vairāk.

    Patika spēle, NĪNĪDA reklāmas starp KATRU LĪMENI. Tas ir atinstalēts un nemēģinās vēlreiz visu iemeslu dēļ.

    Man patīk šī spēle, bet esmu spēlējis visus līmeņus un ir pagājušas gandrīz 2 nedēļas, un tajā teikts, ka viņi katru nedēļu pievieno jaunus līmeņus! Kur viņi ir? jauni līmeņi DRĪZ!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :